MNA - Kundeidentifisering

Midtre Namdal Avfallsselskap innfører kundeidentifisering på våre gjenvinningsstasjoner.

Både privatabonnenter, bedrifter og leietakere må identifisere seg når de kommer for å levere avfall. Denne innføringsfasen vil vare i flere måneder - så du har god tid på å ordne tilgang til avfallsnøkkelen. 

Grunnen er at vi gjerne vil sikre at våre privatabonnenters rett til fri levering på våre gjenvinningsstasjoner fortsetter, og at bedrifter skal betale for avfallet som leveres. Dette gjelder også mindre bedrifter som enkeltpersonsforetak og gårdsbruk. 

Identifiseringen skjer gjennom en QR-kode fra din mobil. Dette er din avfallsnøkkel. Koden leses av når du viser telefonen til våre ansatte på gjenvinningsstasjonen.

Du kan også dele tilgang med andre i din husstand. Koden får du på flere måter. Har du appen ”Min Renovasjon” finner du innlogging til ”MinSide” der, eventuelt via nettleser på minside.mna.no. Spør gjerne våre ansatte på gjenvinningsstasjonen om hjelp. 

Bedrifter, kommuner og utleiere logger enklest inn via minside.mna.no

Det er også mulig å bestille et fysisk adgangskort. MNA fakturerer kr 250 pr. kort ved utstedelse. 

Les mer på mna.no, ta kontakt med oss på firmapost@mna.no eller på tlf 74 28 17 60 dersom du har spørsmål omkring kundeidentifiseringen, eller ønsker å bestille fysisk adgangskort.