Foredrag om tettstedsutvikling og kraft/infrastruktur - onsdag 24. juni

Hei. 24. juni skal folkevalgte, ledere, tillitsvalgte og næringsselskapet Fosen progresjon samles for strategisamling om tettstedsutvikling og kraft/infrastruktur.

I sammenhengen vil det komme foredragsholdere via Teams for å holde fremlegg som er relevante for Osen kommune.

Fremleggene strømmes på samme måte som et kommunestyremøte, og de kan være interessante for innbyggerne å få med seg. Man kan finne strømmingen av foredragene i lenken under:

Direkteoverføring og opptak av politiske møter

Følg strømminga da vel

Foredragsholder Knut Vareide, Seniorforsker og Sosialøkonom fra Telemarksforskning, om distrikter og tettstedsutvikling: ca. 08:30-09:00.

Foredragsholder Bengt Eidem, Kommunikasjonssjef i Tensio, om kraftsituasjonen i regionen: ca. 12:00 - 12:20.

Foredragsholder Ole Morten Balstad, tidligere ordfører i Selbu kommune og daglig leder for Selbu vekst AS og Selbu Næringsselskap, om kraftutvikling i kommuner generelt og Selbu spesielt: ca. 12:30 - 12:50.